iran-plasticsurgery

iran-plasticsurgery

iran-plasticsurgery

iran-plasticsurgery

جراحی زیباییی بینی چیست؟

رینوپلاستی(جراحی زیبایی بینی) یکی از شایع ترین اعمال جراحی پلاستیک می باشد.رینو پلاستی می تواند باعث کوچک یا بزرگ شدن بینی شده‚شکل نوک بینی  و پهنای بینی را تغییر داده ‚ سوراخهای بینی را جمع تر و زاویه بین لب فوقانی و بینی شما را تغییر دهد.




بهترین شخص برای جراحی زیبایی بینی


ممکن است یک آسیب یا ضایعه مادر زادی را اصلاح و اشکالات تنفسی را کمتر نماید.اگر شما دوست دارید جراحی بینی نمایید . رینو پلاستی می تواند باعث افزایش زیبایی و اعتماد به نفس شما شده ولی به این صورت نیست که کاملا ایده آل شما بوده و یا دیگران تغییرات زیادی را در شما   احساس نمایند.



قبل از اینکه عمل جراحی زیبایی نمایید بهتر است به طور دقیق در مورد انتظارات و توقعات خود فکر نموده و آن را با جراح خود در میان بگذارید. بهترین افراد برای جراحی بینی کسانی هستند که دوست دارند ظاهر زیباتری پیدا نمایند نه اینکه در آرزوی بدست آوردن ظاهری باشند که خود تجسم کرده اند. اگر از نظر جسمی سالم و از نظر روحی ثابت قدم و در انتظارات خود منطقی هستید کاندیدای خوبی برای جراحی زیبایی هستید . سن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. خیلی از جراحان تا زمان نوجوانی عمل جراحی زیبایی بینی را انجام نداده و منتظر می مانند تا دختران رشد کافی پیدا نمایند  (14 تا 15 سالگی) و برای پسر ها سنهای بالاتر را ترجیح می دهند. توضیح بر اینکه در ایران اکثر جراحان سنین بالاتر را برای جراحی زیبایی بینی توصیه می کنند (17‚18سالگی). در ضمن افراد نوجوان احساسی برخورد نموده  و جراحی بینی فقط خواست خودشان بوده و والدین آنها اغلب راضی به عمل نیستند.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جراحی بینی ، جراحی زیبایی بینی و عمل بینی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.iran-plasticsurgery.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.